August 8, 2010

Busy Itu Body

Hai ! Harini aku try jugak nak post entry baru untuk korang even semalam dengan arini aku agak busy sket . Tengok ! Betapa sayangnya aku kat blog aku ni . Sanggup meluangkan masa bersama beliau .

Aku nekad aku akan try post entry setiap hari . InsyaAllah . Aku nak try jadi BLOGGER TEGAR . Apesal ? Ingat Perokok je ade Tegar Tegar ni ? Blogger pon ade la .

Semalam aku busy sebab sekolah aku ade buat sekolah ganti . Rajin kan aku datang ? Hehe . Tak ramai pon yang datang dalam kelas aku . Half daripada kelas je yang datang . Terok punya kelas aku . Mane tak teroknya , da kalau laki je yang belambak dalam kelas tu . Mane laa dorang ni nak datang kalau sekolah buat hari sabtu . Semua stok nak bangun lambat je .

Pastu kat sekolah boring sebab kat dewan ade buat exhibition pasal ANTI-MEROKOK . Overall, aku rase budak budak yang masuk benda alah ni , petah bercakap . Tahniah laa ye group sape yang menang kempen tu .

Yang aku ni da bosan dengan benda benda alah tu terus masuk kelas then buat rehearsal untuk forum nanti then lepas tu nyanyi lagu ape tah dengan Miza ngan Ekin . Feeling wohhh aku nyanyi . Nasib baik time tu yang ade dalam kelas , Keme , Piang , Haikal ngan Mail . Dorang buat don't know je . So , aku pon nyanyi buat don't know je lah kan ?

Kebetulan semalam aku puasa . Perghh , semalam punya dugaan teramat laa mencabar ! Lebih lebih lagi si Hijau yang Aneh ni gi tayang ice blended kat depan aku . Perggghh . Siap kau ! Tampar dahi baru tahu ! =P

Then ade budak budak ni lak makan nasi lauk ayam masak merah lak kat depan aku . Wushhhh . Itu Fav gua wohh ! Sabar je lah =)

Then balik je dari sekolah Puan Emak ajak gi shopping kat Sunway . Waduhhh . Lagi lah . Aku cakap ngan mak aku yang aku nak rest sekejap *tidur . Time tu barulah dapat rase kenikmatan dunia .

Da jalan kat sunway sampai lupa nak bukak puasa . haha . Mane taknya shopping punya pasal laa ni *cet ! salahkan shopping lak

Arini pulak , Puan Emak ajak gi The Curve lak . Haiyoo . Aku sebagai anak dia harus ikut cakap dia kan ? Tak baik menderhaka kan ? Syurga itu dibawah tapak kaki ibu kan ? So , conclusionnya aku 'terpaksa' bershopping lagi . Heh Heh

After gi The Curve balik rumah Puan Emak punya Emak . Yeay ! Da lame tak balik sane . Rindu Mak ngan Abah ='( Mak Abah esok Dina datang okay ? Masak sedap sedap punya untuk cucu mu ini *wink

No comments: