August 15, 2010

Kebuntuan Melanda Diri

Aku ni jenis yang suka membelek belek muka, membelek belek diri, mengembek mengembek bunyi*ape ni ? Biasalah lumrah orang pompuan, mesti nak jaga kebersihan diri zahir dan batin. Betol tak ?

Kalau pompuan tu bukan jenis yang aku cakapkan tu, maknenya dia bukan perempuan. Baik korang check dia betol betol. Cukupkah dia ade ciri ciri seorang perempuan ? Ataupon dia sekadar pada zahirnya hanya seorang perempuan tapi di dalam, Hek hek, angpa pikiaq laa sendiri =B

Tengah aku dok syok belek belek muka, rambut, tiba tiba ade message masuk kat dalam otak aku. Soalan dia berbunyi begini.
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

* okay aku da lotih


KENAPA KAT BULU HIDUNG TAKDE KELEMUMUR ?


Sebab, dia pon kaum kerabat dengan rambut jugak kan ? Takpon sedara ayah dia punya mak ? Ish, bukan bukan. Ni yang tanya pakar SUNSILK nih. Alahh sape tu Yakuhoro Yamashita. Aku ingat nama belakang dia je.
Mari kita mengungkap sama sama masalah ini takpon pi ngadu kat ADUAN RAKYAT. Dapat masuk tb *yeay !

Megan Pox mesti tawu kan kan kan ?






5 comments:

Amirah said...

apsal xtny je knp bulu hidung dier xbertukar colour putih ble kiter da tue?
hahahahhahaa...!
ok ape kate ko buang captcha..
annoying la..haha

Zack Dinot said...

Mira : hahaha , tu aa kalau bole nak selit gak pasal bnde tu . hhahahaa

captcha ? abende tu ? *sory , aku bodo IT sket:) hahaa

Amirah said...

the one yg klu cmmnt klua huruf2 tuu..
kan kan..tau kann??
ko g setting..cmmnt..and then carik Show word verification for comments..thn tkn NO!haha..

Zack Dinot said...

Ohhhhhh . hahaha!
aku da agakk dahh . hahaa
thnks sbb gtau :)
weyy , kau ade blog ke takde ni ?
aku tak faham lahh --"

Amirah said...

ader..but privateee..
mau bace ke?
bg email blog ko kt fb msg..