June 15, 2010

Watson

Haritu , aku gi Watson kat Jusco,Seremban 2 ngn family lah kan . Beselahh , shopping for ujung tahun . haha . Aku lah ni , hasut mak aku gi shopping . Cakap "Eh mummy , Jusco buat sale . mesti murahh nohhh " . Padahal baru sebulan before tu kitaorang dah shopping . Company yang same gak kitaorang shopping . Aku memang suka bagi Jusco kaya . haha *to CEO Jusco : apelagi ? belanja lah aku gudang kau tu . haha . Okay okay , kita dah marathon jauh dari tajuk dah ni . haha .

Camni , aku pegilahh masuk Watson tu sorang sorang . Yang family aku pulak tengah dok kusyuk bershopping barang dorang . Tujuan utama aku datang watson hanyalah nak beli lip gloss semata mata . Aku masuk dengan muka yang megah , bajet dah besar laa sangat padahal pendek macam budak tadika Abim =.=" haha . Then , aku teros pegi kat area yang banyak lipgloss .


Kepada yang tak tau,ni lipgloss. Alahh,yang ade liplapliplap kat benda tu. hha

Bukan main kusyuk aku mengadap lipgloss tu satu persatu . Yelaa , first time kot beli barang barang make up ni . haha . Bila da aku da dapat , teros chaww gi dekat kaunter . Nasib baik counter kosong . Jimat sikit masa aku . hehe

Then , aku letak la lipgloss tu kat atas counter tu . Abang counter tu pon amik laa then before dia nak scan tu dia carilahh bar code tu . Yang aku ni tgok si mamat tu lame gila dia belek benda tu . Tiba tiba dia cakap dengan aku dengan nada yang nak tergelak .

Mamat counter : Dik , adik tersalah amik ni . Ni yang DISPLAYnya nih .

Aku : Eh , yeke ? *buat2 tak tahu sambil buat muka buduh .

Aku pon cepat cepat amik , then pegi kat tempat lipgloss tu balik . Time tu rase macam nak penggal kepala then masukkan dalam baju teros blah keluar dari watson tu . haha . Time aku nak blah dari counter tu dengar lak mamat counter tu tahan gelak . Aduhhh , malu syiaaa . Da dapat aku gi counter balik tapi bukan counter yang ade mamat tu sebelah dia . Yelaa , mamat tu tengah ramai customer so aku nak cepat time tu so pegi yang sebelahnya padahal dah malu nak tgok muka mamat tu . haha . Mane taknyaa , agak handsome kot mamat tu . haha .

Bila da abis bayar aku pandang kejap kat muka mamat tu . Dia nampak aku terus dia senyum . Aku pon senyum kambing lahh . hihi .

Moral of the story : Takpayalahh pakai make up zack =B

No comments: