June 15, 2010

Piggy Flu

Eh eh , macam comel pulak bila panggil
"Piggy Flu" daripada "Swine Flu" . haha . Okay okay , tajuk tu sebenarnya takde kena mengena pon dengan aku . haha .

**********************************************

Main citer aku ialah aku kena selesema . Bila aku kena ? aku kena time betul betul aku nak naik flight balik ke Malaysia , hari ahad lepas .

Argghh , selesema tersangatlah terseksa . mane tak nya , sikit sikit cecair tu keluar . yang aku sedut . *Euw zack , geli dohh . hahaa . Alahh , korang macam tak pernah kena selesema je . haha . nikmat kan bila tarik ? HAHA .
Aku rase aku kena selesema ni sebab taknak tinggalkan Istanbul kot . haha . nanti aku citer part nih . skang kita focus pada selesema aku . hahaa .

Mula mula memang la selesema lepas tu , batuk la pulak datang . haihh batukk , aku tak jemput kau pon datang . Then tiba tiba malam tadi , badan aku mengigil . Aku kena parkinson ke parkson ? haha . Disebabkan malam tadi aku mengigil aku lari masuk bilik parents aku . Then , tidur kat sofa dorang . haha . Bukan ape , ape ape hal senang aku nak panggil mak aku . *ceh , padahal kau memang anak mak . haha . Tengok ! skali tiga tuhan nak uji aku . Takpe zack kuatkan semangat . SEMANGAT !


annoying gila rite ? =="


Okay , aku harap benda ni cepat sembuh sebab effect dari benda benda ni semua , suara aku da hilang and mood aku pon hilang . haihh , doakan aku cepat sihat ye der . Bila aku dah sihat , barulah boleh hang dengan korang . hahaa . AMINN . *Amin , kau jangan nak perasan aku panggil kau .
Okayy . Adioss

No comments: