June 27, 2010

Engineer Menang !

HAHA , Okay . Haritu aku dah citer pasal macam mane aku masuk kelas 4 Sains Tulen 2 , macam mane perangai budak budak kelas tu , ape yang aku buat sepanjang duduk kelas tu , and nak tahu lebih lanjut sila scroll down ke bawah ya ? Hehe .



And today , aku nak citer kelas 4 Engineering Drawing atau lebih dikenali dengan 4 LK telah memenangi hati ku ini dan ia telah menjadi PO-JA-AN-HA-TI-KU ! Cut ! haha .







Kenapa LK ? Kenapaa ? Why ? Who ? What ? Where ? Haa , kau ! Kesemua tanda tanya dan persoalan yang ditanya oleh makcik makcik dan pakcik pakcik dalam kelas 4 ST 2 time hari before aku nak blah dari kelas tu . And aku just jawab



" Aku TAK SUKA BIO ! " haha . senang kan jawab macamtu ? Cepat , Tepat , Padat ! haha .



Okay , Aku suka sangat dengan LK . Kenapa ? Sebab subjek tu tak berkait langsong dengan sains . Lain laa BIO , semua Sains , Sains and Sains . haha . Subjek tu dia more to Maths and I lOIVE Maths .



Total budak dalam kelas ni sekarang ni , dah mencecah 30 students . Ramai tu wehhh . Tak penah lagi dalam sejarah SMK BBST , students LK sampai cecah 30 . Paling koman pon belas belas or 20 lebih je . haha . Batch kami paling ramai . Yang membuat kan ramai budak dalam kelas ni ialah budak lelaki je . Perempuan 10 orang je weh . Haa , kalau lelaki , pandai pandai hang pa laahh kira la weh . haha



So if budak lelaki dah 2 kali ganda dari perempuan , al-walmaklum lah , diorang laa yang conquer kelas tu . Cikgu kata budak perempuan dalam kelas ni BAAAIKK je . Dengar je cakap cikgu . wakaka . Aku memang suka statement cikgu ! HAHA



Budak lelaki dia ? MasyaAllah ! macam beruk tau tak ! Mane taknyaa . Semua budak PNB lelaki ade kat situ . Semua pemalas nak belajar bio . haha . Betol weh , da macam zoo pon ade budak dalam kelas tu . Budak budak lelaki ni dorang suka lagu " Diam-Diam Jatuh Cinta by Ramlah Ram ". HAHA . Takpon " ALLAH Maha Melihat by Cikgu Melly " *cikgu maths kitorang . haha .



Budak budak ni TAK SAH kalau sehari tu tak gelak . Mesti ade je jokes diaorang . Yang aku ni lak tak boleh dengar orang buat lawak . Confirm gelak besar laa weh . haha .



Then , budak budak kelas ni pulak jenis tak makan saman langsong . Macam ade haritu , ade cikgu disiplin ni masuk then marah marah budak kelas kitaorang *lelaki je okay . Pastu , cikgu tu tawaf laa dia . Time tu muka budak kelas aku tu baik je . Kiranya hormat lah kan . Then bila cikgu tu keluar je dari kelas tu , budak budak lelaki ni , terus ikut gaya cikgu tu tawaf . Sumpah ! Kelakar gila dorang buat . Dengan pegang penyapunya lagi . haha . Haiyoo LK LK =="

To 4 LK : Korang Buat Aku Gelak Sampai Nampak Gigi , Lidah , Gusi , dan sewaktu dengannya =B



Okay okay sampai sini je lahh aku citer pasal kelas LK yeh . Jari malas nak menetaip . Nanti ade masa aku citer lagi pasal budak kelas aku . Chaw !

No comments: