June 17, 2010

Ape Buat ?

"Wehh , korang cuti poi manoi ?" Soalan tu korang akan dengar bila umat umat dimuka bumi ini start bercuti sekolah . Cuti sekolah 2 weeks tu beb . Aduhh tersangatlah lame . haihhh . Nasib baik 1 week aku takde kat Malaysia *Acehh , bajet lah kau ! . haha . So , agak best laa siket . haha .

Aku gi manoi ? Istanbul , Turkey :) Kitaorang satu family dengan jiran lame aku gi sane . Flight aku dari sini pukul 12:30 AM . Nampak tu ! AM bukan PM . hahaha . Actually , aku memang suka gila flight tengah malam or malam sebab airport time tu confirm tak ramai orang and korang pon time tu da tido . haha . Flight kitaorang mengambil masa 10 hours . Kejang tulang punggung aku . haha

Ape aku buat kat sane ? Mari adik adik , ikuti pengembaraan Kak Dina di sana :)




Ai Ai Kapten ;)




Cuaca kat sane time akak sampai hujan laa pulak . haihhh . So , akak just jalan kat sekitar motel yang akak duduk tu dengan bertemankan payung yang kiut miut . awww . ahhaa .






Laki yang badan tak berape sasa tu Mahmed . Dia tuan empunya motel ni :)






Itu Ayasofya . Sedapkan name tu ? nak letak kat name anak lahh ^^





Gedik akak dah keluar nyahh =="



Then , akak makan di Hayat Cafe . Slruppppp , sedapp


Okay , sampai situlah dulu ye adik adik . Akak ade hal lahh . To be continued ...

No comments: