June 20, 2010

Alam Anda

Akhirnya dapat lah jugak aku hang out cuti 2 weeks ni . Alahh , hang pon tak jauh mane pon , belakang sekolah Teknik Sepang je . hahaa . Kentut pon boleh bau lahh dari rumah . haha .

Sampai sana je teros pegi beli ticket wayang . Nasib tak ramai nyahh . Aku nak tengok LAGENDA BUDAK SETAN tapi ade 2 minah ni da tengok laa pulak citer tu . Melepasss lah mak . haihh . Takpelah , bak kata seseorang makhluk ini " Alahh , nanti hari raya keluar lahh citer tu kat TV3 " haha . So , aku decide nak tengok Toy Story 3 lah :)




Kat counter , kitaorang tanya lah kat abang mamak ni .




" Bang , Toy Story 3 ade seat lagi ? "





" Tinggal seat depan je "





" Alahh , kalau Karate Kid ? "





" Karate Kid pulak tinggal yang macam couple-seat je dik "





"Alahhhhhhhhhhhhhhhhhhh =="



Then , mula lah per-keling-kahan kat situ . Aku ngn dian nak tengok Kecoh Betul je lah sebab da takde movie lain . Yang si niesa pulak nak tengok Kappow . Si sorang lagi mira , jenis yang tak kesah . Ikot je kitaorang . Aku sayang kau lah mira . haha . Apelagi , dian ngn aku 1 geng , niesa sorang sorang .



Nak dijadikan cerita , kitaorang boleh bergaduh lak kat depan counter tu dengan abang mamak tu pon skali terlibat . haha . Mane tak nya , niesa nak tengok Kappow ? Eeee , dah menjadi lumrah orang melayu kalau buat citer pasal superhero mesti tak best . haha . Yang abang tu layan je kerenah kitaorang . Lame kod kitaorang gadoh . haha . Then , niesa tewas ditangan kami jugak sebab dia tak ade geng . HA HA HA *gelak syaiton .



Lepas dah ambik ticket tu , aku cakap kat abang tu



" Terima kasih banyak banyak ye bang , layan kerenah kitaorang . Nanti saya call manager abang suruh up kan sikit gaji abang *okay , itu tak "



" Haha , same same dik :) " padahal dalam hati dah panas je ngn kitaorang . ahha



So , kitaorang tengok lah citer KECOH BETUL tu . Secara overall nya aku bagi citer ni 3 bintang je sebab nak kata lawak memang lawak tapi kureng umph ! dia aa . haha



Ni ade sikit juadah untuk korang :)









Dian kentut busuk









Hanya 16 and above je boleh tengok pic ni . haha




Where are you mira ? :(



Gamba-bapok-kena-letak-last :B

No comments: