January 1, 2011

Syukur Still Hidup

Ya, alhamdulillah. Aku still hidup harini. Dapat aku merasa tahun 2011 =)
Aku tak lambat en nak wish kat korang? Yeahh man.

HAPPY NEW YEAR!


and


HAPPY HARI LAHIR!
to ZACKDINOT


Actually, dah belated dah pun. Haha. It was on yesterday. 31 December. Kesian kan lahir lambat? Batch aku semua dah SWEET 17 but aku still 16. Takpe, mak muda nokkk! Haha.
Tapi aku still bersyukur lahir on that date. At least aku dapat merasa keindahan dunia.

Dulu time kecik kecik selalu pikir tak suka gila lahir lambat. Yelah, semua orang boleh buat birthday party kat sekolah. Boleh tunjuk kek bertingkat korang. Boleh dapat banyak gila hadiah dari kawan then paling koman dapat duit dari cikgu. Wakaka. Pastu nanti boleh pakai mask bulu bulu tu. Tiup belon sini sana. Then ada some activities. Haha. Itu pikiran aku time tak matang lagi belum baligh lagi. Haha.

Tapi actually, aku memang nak sangat sambut birthday dengan kawan kawan aku. Memang itu hajat aku tapi nak buat macamana hajat tak kesampaian. Hihi

Aku pun ada azam. Banyak. Tapi paling penting 3 ni
  • SOLAT 5 WAKTU SEHARI SEMALAM
  • STUDY DENGAN TEKUN
  • DENGAR CAKAP PARENTS


Anyway, jangan tanam je azam tapi tak reti bubuh baja dan siram means USAHA la weh!

p/s: Thank you so much sebab wish birthday aku walau dimana jua anda wish ♥

2 comments:

Amirah said...

HAHA..
boleh pakai mask bulu bulu tu. Tiup belon sini sana?
ngeh3..
so cute! ;p

Zack Dinot said...

Cute macam ekehem aku lah. Kihkih