January 7, 2011

Salah Port

Jerawat? Apa itu jerawat? Agak bodoh la kan if korang tak tahu jerawat tu apa. Maaf, kurang pandai. Okay lah memandangkan korang semua ni anak omuteh aku nghoyak la sikit. PIMPLES lah you all? Dah faham dah? Memang mengada.

Time aku first time ada jerawat memang teruja sebab boleh tayang kat kawan kawan then cakap KAU TENGOK KAU TENGOK! AKU DAH ADA JERAWAT. KAU ADA? AGAK AGAK IF KAU JAUH BEBERAPA KM BOLEH NAMPAK TAK YANG AKU DAH MATANG? Heh. Teruk betul perangai.

Tapi bila dah masuk alam menengah atas, aku sangat sangat berharap jangan lah jerawat ni naik kat muka aku. Jaga muka nyahh. Nanti macamana nak cari calon suami? Semua lari mencanak karang time interview nanti. Wakaka

Ni nak habaq lagi ni. Jerawat kat pipi ke kat muka lah senang citer kan memang boleh diterima lagi. Yelah picit je then cepat cepat bubuh aloe vera. Terus hilang.

Port ni yang memang paling aku tak tahan. Tau lah nak selindung tapi agak agak la bro. Gua yang tahan kepedihannya so gua la yang rasa. Kat mana?




DALAM HIDUNG



Serious. Jerawat kalau dalam hidung sumpah sakit lagi lagi kau jenis pagi pagi hacumm memanjang. Perghhhhhh, sakitnya tak terkira. Baru sentuh manja manja sikit. Haa kau. Effect dia hanya Allah je tahu.

Ok lah, aku tengah nak pikir macamana nak hindar kan lubang hidung daripada berminyak. Bai :D

No comments: