July 1, 2010

Waka Waka Eh Eh !

Actually , da lama aku nak gembar gembor kan pasal benda ni . Tapi , masa tu belom sampai and today masa tu pon telah sampai *ayat kalink . Aku cuma nak wish kat one of my beasties *haha




HAPPY BELATED BIRTHDAY AFIQAH FAIZURIN nan !




9th of June 1994 . Ni tarikh ke'rahmat' kau yang takkan aku lupa weh. InsyaAllah . Aku manusia gak beb . Kadang kadang kita ni mudah alpa . Haha .



Semoga panjang umur and dimurahkan rezeki weh . Kau tau kan aku sayang kau ? Aku rindu nak borak borak dengan kau lama lama dalam kelas weh . Then duduk sebelah kau . Urut urut kau guna apple . Sebab kau suka jadikan aku kerusi OGAWA bergerak kau . Then , aku suka geli geli kan kau sebab kau ni tak suka di-geli-kan . Haha . And the most part muka kau yang paling akan aku ingati dan menjadi ingatan di dalam kalbu ku is our flies tahik ! or dalam erti kata lain our mole . haha . Cuma bezanya kau di hidung , aku di mata *wink



Tapi tu semua dah menjadi kenangan kan beb ? Sebab zaman Form 3 dah pon habis . Then , kau pulak dah masuk kelas 4 Sains Tulen 1 . Pandai tu . Aku LK je . Anyway , Congrats sebab dapat 8 A's time PMR haritu . Aku harap kau jaga diri kau baik baik and aku SAYANG kau weh . Serious ! Kau tetap bestie aku forever weh even kita kenal baru dua tahun :)





Dia yang di tengah and itu chibi . aku pon sayang kau weh =' )

Oh ! Oh ! Oh ! ade sorang lagi kawan aku yang lahir pada 1 st of July 1994 . Dia ni dah laa pandai , cantik plus kaya lak tu . Haihh , memang orang kata ape tu . Bole bawak jadi menantu laa katakan . Haha .


HAPPY BIRTHDAY NUR ZUFEEQAH !


Kau dah tua laa weh ! Aku still muda and kakak bila nak bagi hadiah kat adik ? Haha



Kau nampak ayu disini beb =)

No comments: