July 6, 2010

Them

Hello Kak Chik , Kak Long , Kak Senah , Kak Bedah , Kak Juih dan seangkatan dengannya .

Lama bukan aku tak update blog ? Bukan apa kalau aku update blog sekalipon , nak ke korang singgah blog sampah aku ni ? *toushing sudeh . hehe . Sampah sampah pon aku tetap sayang doe . Da macam suami angkat aku dah . Haha .



***************************



Sabtu dengan Ahad lepas aku pergi kursus plus kem kat IKTBN Sepang . Dey , tau tak ? Dekat gila kot tempat tu dengan sekolah aku . Celah hidong je lah . Aku rasa cikgu tak payah sediakan bas pon takpe . Kitorang boleh jalan kaki dengan buat moonwalk kot . haha .



Actually aku nak ikot kem tu sebab nak dapat kursus macam Basic Autocad ke Engineering Design ke Basic Adobe Premier ke or senang citer yang sedara mara kepada pakcik punya mak punya nenek punya mentua belah ayah yang pasal Engineering or Multimedia .


Tup Tup , aku dapat kursus pasal Fundamental of CNC Milling . Apetu ? Entah aku pon susah nak explain . Senang citer korang gi bukak Google and search okay ? Den malas nak cito .


Nak tau ? Punya lah aku tak suka kursus tu sampaikan time orang tu mengajar aku boleh ON TIDOQ kat belakang . Ahh lantak pi lah ! Aku tak suka , tak suka lah . Sapa suroh ekau letak akuq kat bahagian tu . hehe . Mane taknya , dah lah aku punya kursus tu kena dudok dalam air-cond . Tak ke rasa macam tuan puteri sedang beradu dengan lenanya ? Haha . Group aku ade 9 orang . 5 Dara 4 Duda . Cis ! Dimanakah seorang lagi Duda ? Tak boleh laa aku nak cuci mata . Haha


Tapi sebenarnya aku kat sana best gila wokk ! Bukan sebab kursus tu tapi sebab dapat luangkan masa dengan kawan kawan pompuan 4 LK and dapat rasa macam mane dudok asrama . Bukan aku tak perah gi kem before ni tapi sebab kem ni kitorang dudok macam kat dalam kampus .


Best kot ! Satu bilik 2 orang . Aku sebilik dengan Ekin . Kitorang dah lah sekepala , se-ke-tinggi . Haha . So kitorang roomate yang agak gempak aa gak . Hehe . Tapi kitorang kena tambah lagi satu olang dalam bilik kitorang sebab dia takde kawan . Okay , Fine . Aku tak kesah pon sebab dia still kawan aku .



Then , petang sabtu tu aku tiba tiba je pening . Aku pening bukan sebab belajar benda hamjadah tu tapi sebab biasalah bro , badan nak biaskan diri dengan tempat baru . Mestilah macamtu sebab aku perasan setiap kem yang aku pergi mesti jadi macamtu .


Time aku pening yang tak tahan tu . Orang semua makan sedap sedap kat DM , aku pon pergi jugak kat DM tapi tengok je orang makan . But at the same time aku menyampah tengok makanan . Tengok je nak rasa loya . Oh tidak ? Mengandongkah aku ? haha . Budak budak ni boleh lak cakap camni kat aku .



" Yeay ! Kita bakal jadi aunty youuu ! "



" Alhamdulillah , anak perempuan " *ikot cara Mail bercakap . Haha


Aku sabar je lah time tu . Fikir aku pening je . Kalau tak , nak je aku wrestling dorang one by one kat dalam dorm . haha




Itu Ekin . Kami memang sewel .







Aku senyum macam kamben nak tercirit

2 comments:

Ann said...

ohh,mmg salu ker ko pning biler pegi kem Z?
hobi ker?

Zack Dinot said...

Aah , selalu gak doe ,
haha , siod , bukan hobi laa
dah macam kerja tetap dah (: