February 1, 2011

Tanya Sama Hati

Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan
Apa nan dikenang
Bila difahamkan itulah sayang~



Erkkkkk. Mesti korang dah fikir perghhhh gila syok habis meletup babai gila jiwang kau zack. Fuh fuh fuh. Hoh puhleaseeeee! Zack takde masa nak fikir pasal sajian cintan ni *rolling eyes*


Zack Suka Propa Tawww!


Haha. Ya ya saya mengaku. Sometimes je fikir pasal benda tu then cepat cepat fikir homework Chemistry dengan Physics yang dah boleh aku jejak ala ala Gunung Everest gitu.


Bukan apa weh, sekarang ni aku dok berkenan gila lagu tu dengan lagu lagu Sixth Sense. Yang lagu Itulah Sayang tu, part yang paling best time Liyana Fizi nyanyi tu. Perghhh, gua cakap lu. Sweet Gila bhai dengan suara dia lagi. Aww awww so sweet. Jilat lagu sikit boleh? Wakaka.




Aku suka gila cara dia dress up. Ala ala retro je. Comel doe. Then nampak sweet je. Rambut dia lagi lah. Faveret! Bila usha balik style dia macam Taylor Swift pun ada sikit.


Pi Es: Agak agak, bila aku ada guitar sendiri? Jap before tu, jari aku memang cukup panjang nak petik gitar T.T

No comments: