February 15, 2011

Please.

Assalamualaikum.




Tolong sangat sangat. Tak lama. Sekejap je. Sangat sekejapp. Aku berharap sangat sangat, Ya Allah. Kau bukakanlah minda dan pintu hati "hamba-hamba-Mu" Ya Allah. Aku dah bertahun tahun menunggu masa ni. Aku mengaku aku cepat terasa hati dengan "hamba hamba-Mu" ini Ya Allah. Aku tahu aku bukan seorang yang pandai, bukan seorang yang mempunyai peribadi yang baik, malah bukan seorang yang ada "rupa" seperti insan yang lain. Aku memang seorang yang penuh dengan kekurangan, Ya Allah. Tapi, aku pun ada hati dan perasaan lebih lebih lagi aku seorang perempuan kerana kaum ni mudah kecik hati, mudah terasa, mudah mudah dan mudah. Menipulah kalau takde, at least SIKIT. Depan "hamba hamba-Mu" ini aku pretend buat tak endah buat tak kisah tapi hakikatnya aku selalu fikir pasal "hamba hamba-Mu" ini. If tak boleh aku akan try terima 1001 sekali alasan pun. Takpe. Mungkin ada hikmah disebalik benda ni. Okdah. Assalamualaikum.


SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL (:

No comments: