February 10, 2011

Bila Pink Berkuasa

Assalamualaikum and Hi!



Harini 10 Feb 2011. Ada birthday orang tu lah. OMG. Dia dah matang. Haha. Hannan Hainan namanya. Silap tu nama kat menu.


TASNIM HANNANI

HAPPY 17th BIRTHDAY!



Jangan suka nak propa bila pakai pink ye tas. Hihi



Tadi kat sekolah kitorang buat surprise birthday party kecil kecilan untuk dia. Start je rehat terus blah pergi kelas ST 1. Tengok tengok dah siap tiup belon, kek pun dah ada and everything la. Cute!

Datang datang je aiman dah halang aku. Tak kasi aku masuk. Ciscake! Then masuk masuk terus suruh orang snap gambar. Dasar diva betul aku. Haha.

Lepas "Tuan Puteri" tu datang, kitorang pun nyanyilah untuk dia.. Cop cop. Budak budak perempuan semua nyanyi version omuteh. Sampai kat lelaki, dorang bantai kenakan kitorang nyanyi " Allah selamatkan kamuuuuu " =.=" Terasa habis!

Pastu sesi make-a-wish. Yang tak boleh blah, zati, aku dengan meen bantai buat sesi air mata kat tepi birthday girl pastu boleh pulak suruh orang snapkan gambar. Haha. See? Dah double diva dah aku. Haha

Then potong kek, calit calit kat muka. Haha.

Pastu ada kejadian yang tak senonoh berlaku kat dalam toilet. Haha. Time tu ada aku, meen, sarah dengan tasnim. Kitorang pergi tandas sebab nak basuh muka. Tengah syok lap muka ni, tas baling air kat kitorang. Dah macam kambing dah aku, meen dengan sarah. Pastu kitorang kenakan dia balik ramai ramai guna air kat mangkuk jamban tu. HAHA. Gila mangai basah la dia.

Anyway, thanks to Faiqah and budak ST 1 sebab kasi mengkotorkan kelas korang =)


Pi Es: Tasnim dulu GANGSTER wehh, sekarang walaweh AYU!

No comments: