February 20, 2011

Azza Azza Fighting!


Full House.
Asal citer ni macam DHWUIHJQADWUHJKSD! Grr



Aku geram gila dengan Rain dalam citer ni. Cute, handsome kau memang bom bom! Time yang muka dia ada luka tu then dia suruh perempuan tu letak ubat kat muka dia. Perghhhh. Ya Allah! Comel sanad sanad >.< *euw. Pastu pastu, yang time diorang tidur dalam khemah tu then bangun bangun je pagi Rain segan dengan perempuan tu sebab diorang first time tidur sama sama. Awwwwwww. Lagi lah T.T





Heroin dia ni aku dah lama kenal. Cet! Bajet macam dia jiran kau je yang macam hari hari kau boleh nampak dia basuh kain guna kaki zack oii. Heh. Maksud aku, dulu kan this girl pernah berlakon dalam citer Autumn In My Heart. Awwww. Drama ni pun best gak.


Dalam masa 3 hari aku habiskan citer ni. Dalam box tu ada 16 vcds. 16 VCDS. WEHSIXTEENVCDS! Haha. Kau bayangkan time aku buat homework Maths hati aku tak tenteram sebab nak tahu what's next? What's next? Haha. Point yang paling penting disini.


Puan emak yang disayangi yang telah mempengaruh aku tengok citer ni *thankyouu.
Kitorang boleh berlumba plak tengok citer ni. Sekejap sekejap dia tanya aku dah disc berapa. Mula mula dia memang ketinggalan jauh dari aku. Tup tup. Dah cocok belakang aku wehh. Cepat gila! Then bayangkan sorang tengok kat desktop*me sorang lagi tengok kat laptop*puan emak. HAHA. Encik ayah sampai dah buat muka. Jealous la tu. Hihi

10 STARS

No comments: