December 26, 2010

Cha Ini Sudah Lebih

Dulu, time zaman aku form 2 tak silap. Cikgu ada offer aku dengan member member yang lain jadi QM kat MSSD rasanya. Aku pun terus terima lah offer tu kan. Yelah, best kot skip sekolah 3 hari.


Tapi nak taknak kau kena duduk stadium tu dari pagi sampai ke petang la. Then, demi menjaga muka ni dari burn aku pun tempek sebanyak yang mungkin sun block! Tapi resultnya still burn jugak muka aku sebab MUKA-AKU-MEMANG-MUDAH-BURN. Sampaikan kau dah tak boleh nak beza mana satu aku dengan keling athletic tu. Heh


Tapi banyak kebaikan duduk situ selain melepak, bajet bajet jadi athletic jugak and tolong orang. Alah, korang paham paham je lah kan. Athletic ni ramai hansem hansem, omel omel, tinggi tinggi kan? Tapiiii kena tahan bau peluh dorang la. Acem, bacin, tungkik semua ada. Hamik kau. Pakej lengkap 3 hari 2 malam. Tapi takpe, peluh peluh pun kita suka. Wakakaka


Then, cikgu tugas kan aku jadi apatah namanya. Macam runner jugak lah. Aku kena amik result tu dekat judges then kena bawak naik ke stadium bagi kat cikgu. Naik okay naik. At the sametime, kau kena lari naik tangga sebab kena cepat. Perghh, memang keting kau akan nampak unggul la lepas tu. Serious memang penat.

Pastu, time kitorang tengah set up barang sambil borak dengan 2 orang coach ni. Sorang india, sorang melayu tak silap. Dua dua lelaki perut roi roi. Okay, reject. Then, tiba tiba yang india tu tanya kat kitorang.

" Korang ni form berapa?"

"Form 2 cikgu."

" Kau pun form 2 ke? *sambil tunding kat aku"

" Huh? Saya? A'ah. Saya form 2. Kenapa cikgu? Haha"

" Saya ingatkan kau ni, darjah 5 6 macam tu."*muka serious

" WAKAKAKAKAKAKA" *member lain semua gelak.

" Hina sangat ke saya ni cikgu. Haha"

" Serious, memang nampak mcm budak sekolah rendah. Bagi IC kau"

" HAHA. Betul cikgu. Saya form 2. Cikguu nihh"

Malas cerita banyak. Aku terus blah dari situ. Nak je aku balas balik kat coach tu.

Cha, agak agak anak tu bila nak bersalin? Heh

2 comments:

Amirah said...

HAHAHAHA..
sabar2..
aku pham aku phm...
xpe2..ank die lahir t tgk a cmne..haha

Zack Dinot said...

HAHAHA. Sedih bhai kisah aku. Hahha