December 5, 2010

Bila Dapat Kahwin Ni?

HAHA. Geli kan bila dengar title macam tu? Mesti korang semua dah pikir "Budak ni tak habis SPM lagi dah pikir pasal kahwin? Gatai Nohhh!! Tak padan dengan badan kecik!" Haha. Lantak pi mai lah korang nak pikir macamtu. Aku punya suka dong. Eh hello? Bukan apa dari sekarang lah kena pikir masa depan. Fikir je okay. Bukannya apa pun. Just merancang =) heh heh

Haluu haluu zack, CALON SUAMI? *perlu ke caps lock? -_____- Calon? Entah? Itu tak penting. HAHA. Okay, terserlah kebodohan aku disitu. Heh

Sebab kenapa aku nak kahwin? Mai aku habaq sikit ;)

*Ekehem*

Dunia Dah Nak Kiamat

Cehh, betul betul jauh aku pikir. Haha. Tapi betul kan? Dunia kita ni dah nak hampir dengan akhir zaman. Banyak kot tanda tanda kiamat kecil. So, kena cepat cepat kahwin

Elak Dari Berzina

Haa, hamik kau. Zina tu. Maksiat tu. Terus teringat lagu Ana Raffali yang "Boleh pandang pandang~ Duduk rengang rengang~ Bertambah sayang~" Haha. Bila dah kahwin lantak ekaulah nak buat apa. Tak gitu? Hee

Babies

LOVE THEM. Okay, bukan bab* tu eh. Itu yang hiok hiok. Tak mo tak mo. Ini yang baby "Ala ala mucuk tomei, meh kat mummy eh. Haiyyakk" *jangan kejam sangat. Haaa, baby lah. Comel kan dorang semua? Tapi bila dah besar perangai macam hampeh. Haha. Bukan apa, jealous gila tengok kakak kakak sedara ramai dah kahwin and they have their own babies. Tapi part yang tak bestnya, anak anak dorang kena panggil aku "MAKCEKKKK". Eh, I muda lagi okay. Panggil K-A-K-A-K. Haa, omel gitu. Haha.



Nampak tak ada naluri ibu disitu?


Ni Rayyan. Alolo tomei kan? Pipi londeh londeh. Makcik Gewam lah ><


Okay, ni satu masalah nanti


Berangan je tu. Haha. Lambat lagilah masa ni nak sampai. SPM-Uni-Kerja-And Yeay! Haha. Anyway, serahkan kerja ni kat Allah ya zack. *baik baik*

No comments: