May 28, 2011

Dah Jadi Jeruk

Assalamualaikum!


*All my life I've been good, but now, Whoaaaa, I'm thinking what the hell* Fuhhhhhhhhhhhhh, kaw kaw punya habuk kat blog ni. Usang sungguh. Takpe takpe, cek dah mai dah ni.


Aku busy gila past few weeks ni. Dengan kawad then terussss exam! Memang aku suka 10 lah kan. Aku study exam ppt ni pun last minute. Subject hardcore semua tu confirm A dengung dalam tangan la kan. Time cikgu kasi je paper addmath aku buat soalan yang satu dua markah then bantai tidur. Ingatkan aku sorang je teruk rupanya yang lain pun bantai tidur jugak. Ni baru namanya tidur berjemaah. Haha


Haritu kawad peringkat daerah, Pandu Puteri BBST dapat number satuuu! Wohoooo! Kau bayangkan aku naik atas pi amik sijil, then ada budak laki ni cakap " Pergh, kecik gila ketua dia " Aku macam -______________- Dapat kau si botak, aku toreh kepala kau kat machine parut kelapa tu. Ish.


Fine, citer ni dah jadi jeruk pun. Takpe la kan. Aku punya blog aku punya suka. Ada aku kesah? *mata ke atas, tangan di dada*



Colour muka dah berubah, terus jadi preeeeettyyyy zinta! I loike!
















Nak terkucil kucil aku time kena melapor kat abang tua misai lentik. Haha. Tapi aku nak minta maaf kat korang budak budak kawad if aku ada buat korang kecik hati ke apa. Aku tak kesah pun if korang kutuk belakang aku sebab yeahh itu lah benda yang kena aku terima if jadi ketua en. Takpe, zaman muda muda dulu pun dah biasa aku komen komen senior senior so haa kau! End up-nya, aku pun kena komen gak. Hihi. It's okay! Anggap itu sebagai ujian dari Allah dan hey pengalaman what? Haha. Anyway aku enjoy gila dengan korang. Mana taknya, susah nak tengok kita one team serious. Aku serious, korang gelak. Terkekekek lak tu. Jahat taww! Haha.


Byeeee guys!

No comments: