May 29, 2011

Azam Cuti

Assalamualaikum and HOI!


Azam Cuti bukannya bermaksud aku sedang bercinta dengan lelaki yang bernama Azam then dia minta leave sebab semata semata nak jumpa aku. Fuh, nampak sangat kan cerita aku menipu? Heh.


Kan dah start cuti and gahhhhhhh besshh gileww! Boleh tidur lambat and tetiba TERbangun lambat. Haha. Tapi tak best sebab cikgu awal awal dah suruh buat folio addmath time cuti ni. WHAT? ADDMATH ADA FOLIO? Ye ye. Fun right? Ergh. Jawab dalam paper pun aku tidur ni nak buat folio pulak. Class kau maria! Ergh.


Kalau boleh cuti two weeks ni aku nak settlekan subject maths yang mana aku still blur lagi especially Form 4 punya chapter then dengan subject hardcore jugak. Physics and Chemistry. Sayang kau dua doe. Engineering Drawing wajib buat setiap hari. Sebab? Funnn weh funnn! *tak perli tapi serious*


Then kena kemas rumah and yang berkaitan dengan rumah la. Biasa leewww nak jadi isteri yang baik kan mesti practice dari sekarang. Wakakaka xD


Pastu nak minum air suam suam banyak. Ya, zack seorang yang pemalas nak minum air. Lebih lebih lagi air kosong. Aku minum pun sebab yeah persediaan for kawad peringkat negeri pulak. Sebab before ni aku demam, selesema then batuk. Automatic suara pun lost contact la kan.

Cuti kali ni, takde pergi mana mana. Wuuu wuu. Sedih gilaa. Takde orang nak ajak kita keluar. Nak emo ah macam ni. Haha. Maybe tu je kot. Dah, aku blah dulu. Boi!



Jangan ingat ni yang replika punya tu. This is real penguins okay. They're soooo cute macam Pingu! Tipu la kalau kau tak pernah tengok citer Pingu. Tapi diorang ni hanyir oh bau. Memanglah, sebab diorang pun spesies ikan. Heh. Anyway, Happy Holiday and Happy Study too!

2 comments:

haasyaa said...

Awak ni kelakar ah!!!!!!!!1!!!!!1!! :D

Zack Dinot said...

Boooo! Hasya suka buat lawak kampus!!!!!!!!