March 3, 2011

Wait



Fikiran aku buntu dan kusut sekusut rambut kak limah. Mata aku bagaikan ada tanglung merah yang terpaksa aku pikul everyday, every second. Badan pun lesu. Tapi aku try jumpa orang senyum sampai nampak cili kat gigi. Alhamdulillah, pass.

PKS 1 next week and jadual aku packed gila! Makan pun tak lalu. Ceh, propa kau zack. Kau tak sah kalau tak mengunyah time bertugas then dari jauh ada seorang mamat gelak sebab nampak kau makan burger bajet macam nganga mulut tu besar pastu tak pasal pasal mayo melekat kat pipi. Salahkan pipi.

Sekarang, aku tengah try nak bangun pukul 4 pagi buat revision. Ternyata gagal. Haiktuihh punya semangat la aku ni. Haish. Takpe takpe. Ada masa lagi.

Then, aku harap PKS 1 ni semua lulus except addmaths sebab itu macam err errr gila kau kalau aku lulus?! Lain lah kalau aku dapat replika kertas soalan :P Hihi

But deep inside kan, aku macam ada feeling yang macam *ergh* susah nak explain. Allah je yang tahu. Maybe, ni pressure nak SPM kot. Nak taknak kena lalu jugak dugaan ni. Kkkkkkblahdulu.

No comments: