March 6, 2011

Tengok Comolot!

Miahahahahaha *gelak zul. Kejadah comolot? Aku tak se-dumb couple tu pilih jalan yang NDWUHWHD <--Masha-Allah! Tentulah aku pilih KLCC en. Dah tentunya indah lagi berseri if duit berkepuk kepuk kat dalam kocek. Tapi apakan daya bapa ku bukan seorang pilot tapi seseorang yang pernah pegang pencil pilot. Okdah.


Aku tabik kalau ada sesiapa kata Ampang best. Memang nak kena pelempang. Best memang best. Syurga segala syurga untuk shopping YES tapi mampu kau berdepan dengan traffic jam yang macam haram? Ergh. Silap masuk lorong nanti kena patah balik then teruskan mencarut sepanjang dalam traffic jam tu. Suka buat orang tambah dosa.


Actually pi lawat abang kat Hosp Ampang Puteri. Alah minor operation je. Alhamdulillah selamat dan masih waras lagi. Yo kakanda, Get Well Soon! After this No Sweat, No Adidas. Haha! :P


Sementara tunggu dia operation aku pun melantak tup tup terus tertidur kat ruang menunggu tu. Fuhh, nasib takde cowok cowok yang ganteng. Hihi. Pastu dah settle kat hosp chaw pergi KLCC. Ingat nak tengok movie tapi kena join adik adik pi petrosains. Ya saya yang berumur 16 tahun 6 hari ni pergi ke petrosains. Betapa terujanya sampaikan dah hafal zon zon dia dengan games dia. Haha. Tapi maju sikit dah wohhh. Koimputor nyo Appol kotttt. So macam wuu wuu batak sikit. Haha.


Point terakhir aku kat sini, abangpetrosainstukatamukaakumacambudakbudakcomeljehihi. Abang pertosains ni pun agak agak la nak jujur depan parents saya. Kok ye pun minat kat anak nya ni. Hihi <-- Weh, balik gi flush muka laju laju la perempuan gila perasann.


Siapa marah kena jual. Hihi. Wuuf wuuf

No comments: