September 30, 2010

Lebaran Si Pendek

Hacummmm Vacummm ! Ya ya , aku tahu . Dah naik berhabuk blog aku ni . Mengada kan aku ? Buat blog tapi tak rajin update . Heh .

Hey , kita ni still lagi dalam bulan Syawal right ? So , aku belum terlambat nak wish kat korang dan citer pasal raya aku kan ? kan ? kan ? So , today aku nak bercerita =B

First of all , amik ni



Tahun ni punya raya best ! Yeahh ! sangat best macam saya-taknak -balik-mummy-nak-makan-lagi-nak-makan-lagi-sedap-sedap-nyam-nyam-duit-laya ?


Mane tak best ? dah berapa hari aku asyik asyik beraya kat Selangor sampaikan budak budak ni dah halau aku dah . Tak reti balik nogori ke ? Sampaikan aku dah penat dengan jemu nak pi sana . Tapi demi duit raya aku sanggup ! Haha .


Budak paling excited dapat angpau




Nak mintak duit raya macam ni lah sambil nyanyi lagu tara kucha, tara-kucha-tara-kucha-cha-cha



Itu sugar daddy saya =P Hamik kau 3 plaster bertempek kat kaki



Sopan sampai baring




Muka feel gila ada orang tangkap gambar


Kejadah bawak CLEO gi beraya --"

Ann , Elle omel sangat

Pimpin mereka , mereka buta

Okay , aku rasa sampai sini jelah citer aku . Gambar pun dah cukup kan ? Kalau tak cukup gak , memang mintak kaki la jawabnya . Anyway , aku disini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kat korang even dah lambat . Then aku minta maaaf if aku ada terkasar, terngumpat , tersepak , tertampar atau sewaktu dengannya dengan korang . Oh to my followers yang tak lah ramai mana pon even aku tau ramai yang skodeng senyap senyap tengok blog aku , heh heh , aku ucapkan terima kasih banyak banyak sebab sudi datang blog aku , baca entry aku , tak gelak sebab entry aku memang tak lawak , okay fine . Aku tak sentap pon lah sebab memang tak lucu . Anyway thankyou very very much . Appreciate sangat . Nanti tuntut 10 sen kat aku ye =B


No comments: