June 5, 2011

Jejaka Ulalala

Assalamualaikum.

Followers and stalker terhebat sihat? Well, adinda disini sihat sejahtera sambil tangan sibuk menaip entry terbaru untuk awak sambil juga mendengar lagu Jerat Percintaan dibawah sinaran mentari berserta angin bersempoi sempoi bahasa sambil juga teringat orang yang tersayang. Malangnya kekasih hati sudah diambil orang dan jiwa ini dirobek dengan rakusnya. Oh jangan salahkan aku, aku tidak berdosa. Ni semua pengaruh novel. Daim.

Harini, aku nak post pasal jejaka jejaka yang bila tengok sangat ULALALAAAAAAA or Ohmyyyyy atau nak gedik sikit Awax encem titew sukerw lewh *kenyit mata sebelah, mulut itik.

Top 8 Jejaka Ulalala


#8 Kim Hyun Joong.

Or maybe lebih korang kenali as Jihu kat cerita Boy Over Flowers. time kat BOF aku tengok dia ni tak lah handsome mana, rambut stock semua statik je. But boleyyyy ahhh.


#7 Pierre Andre

Aku tahu dia ni bukan handsome or comel or what but dia unik. Yeah unik itu awesome. Cara dia cakap yang buat aku tertarik nak tengok dia lagi dan lagi dan oh lagi. Aku suka tengok dia berlakon dalam cerita Tiramisu yang kat TV3 dulu. Memek muka yang dia buat sangat oh cute. Haha. Pierre I nak cakap ni, please buang misai you sebab... just please okay.


#6 Kim Beom


Ye kau comel. Sangat comel. Comel sanad.


#5 Aaron Aziz


Nama sebenar Harun. Takpe, janji kau ulalala. Haha. Dia dalam Nora Elena lagi ahh. Hey, aku nak lelaki macam kau boleh tak? Full of suprise. Eh tak, means lelaki macam Seth Tan.


#4 Nazim Othman


Sorry dear, ingat tadi nak letak you num 1 tapi you curang dengan I. So serve you right la!


#3 Daniel Eric Gold

Dia popular dalam cerita Ugly Betty. Hish. Baik sangat lah muka kau ni. Tengok dapat num 3. Ish.


#2 Logan Lerman




Okay. Puas hati aku letak dua gambar second husband aku. Wakakaka


#1 Lee Min Hoo

Dia superbb and purrrrrrrrrrfect! Please jangan comel sangat boleh tak? Kang aku letak satu lagi gambar kang. Haa




See! Aku dah cakap. Jangan jangan. Dia still nak buat muka cute, handsome dia tu. Ish, mencik.


Kbyee. Nak fokus tengok Ayat Ayat Cinta.

3 comments:

Amirah said...

agak sikit k..no 8 tu suami aku!

Zack Dinot said...

Itu kau nak amik takpe. Yang first tu kalau kau nak gak, memang aku sekeh nnt. Haha

izzati kamsani said...

ak ngn nazim tau..sory yang